A közösségi média hatása a fogyasztói elvárásokra, elégedettségre és lojalitásra a gyorséttermi szektorban.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Benárik Dávid
További közreműködők: Török Réka Szabina (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2023
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/134473
LEADER 00812nta a2200181 i 4500
001 dipl134473
005 20230801083703.0
008 230801s2023 hu om 0|| hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Benárik Dávid 
245 1 2 |a A közösségi média hatása a fogyasztói elvárásokra, elégedettségre és lojalitásra a gyorséttermi szektorban.  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Dávid Benárik 
246 1 0 |a The impact of social media on consumer expectations, satisfaction and loyalty in the fast food sector  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2023 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Economics and business 
700 1 |a Török Réka Szabina  |e ths 
856 4 0 |u https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/134473/1/2022_benarik_david.pdf  |z Dokumentum-elérés