A gyártói márka differenciáló hatásának vizsgálata a chipsfogyasztók körében még mindig a márkás a nyerő? /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pavuk Dávid János
További közreműködők: Kéri Anita (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2022
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/134452
LEADER 00873nta a2200181 i 4500
001 dipl134452
005 20230913130043.0
008 230801s2022 hu om 0|| hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Pavuk Dávid János 
245 1 2 |a A gyártói márka differenciáló hatásának vizsgálata a chipsfogyasztók körében   |h [elektronikus dokumentum] :  |b még mindig a márkás a nyerő? /  |c Dávid János Pavuk 
246 1 0 |a Examining the differentiating effect of brands among chip consumers : is the branded product still the winner? Or is there a rise of private label products?  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2022 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Economics and business 
700 1 |a Kéri Anita  |e ths 
856 4 0 |u https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/134452/1/2022_pavuk_david_janos.pdf  |z Dokumentum-elérés