A közösségi média marketing értékesítés-befolyásoló szerepe különös tekintettel a Facebook és az Instagram platformokra
Elmentve itt :
Szerző: | Tóth Anita |
---|---|
További közreműködők: | Gyulai Zsófia (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2022
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/134354 |
Hasonló tételek
-
A közösségi platformok, köztük a Youtube és a Facebook működése az online marketing szemléletében
Szerző: Farkas Csongor
Megjelent: (2020) -
Az Instagram hatása a női énképre
Szerző: Magosi Réka Judit
Megjelent: (2022) -
Pop zene, közösségi média és merchandising zenerajongói szokások vizsgálata /
Szerző: Páncsits Vivien
Megjelent: (2023) -
A közösségi média hatása az én-identitásra, különös tekintettel az Instagram esetében
Szerző: Mészáros Kinga
Megjelent: (2018) -
Az idősek közösségi média és reklám fogyasztásának összehasonlítása
Szerző: Galgóczi Sonja
Megjelent: (2022)