A közösségi média marketing értékesítés-befolyásoló szerepe különös tekintettel a Facebook és az Instagram platformokra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth Anita
További közreműködők: Gyulai Zsófia (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2022
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/134354
LEADER 00864nta a2200205 i 4500
001 dipl134354
005 20230801143551.0
008 230801s2022 hu om 0|| hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Tóth Anita 
245 1 2 |a A közösségi média marketing értékesítés-befolyásoló szerepe különös tekintettel a Facebook és az Instagram platformokra  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Anita Tóth 
246 1 0 |a The sales-influencing role of social media marketing, especially on Facebook and Instagram platforms  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2022 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Economics and business 
650 4 |a Marketing 
700 1 |a Gyulai Zsófia  |e ths 
856 4 0 |u https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/134354/1/2022_toth_anita.pdf  |z Dokumentum-elérés