Digitális technológia támogatása az ügyfélszolgálati piacon chatbotok az ügyfélszolgálaton /
Elmentve itt :
Szerző: | Szabadosné Sulyan Anita |
---|---|
További közreműködők: | Majó-Petri Zoltán (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2022
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/134322 |
Hasonló tételek
-
Ügyfélelégedettség, lojalitás és ügyfélorientáció mérése szervezeti piacon
Szerző: Károly Miklós
Megjelent: (2020) -
A vezetői döntéshozatal információs rendszerrel történő támogatása
Szerző: Dudás Denissza
Megjelent: (2022) -
Raktárvezetési technológia tervezése a Rollsped Kft.-nél
Szerző: Fekete Olga Viktória
Megjelent: (2023) -
Egy kisvállalat marketingkommunikációjának elemzése a B2B piacon
Szerző: Sándor Renáta
Megjelent: (2021) -
Az énmárka építés szerepe a divatmodellek sikerességében a magyar, illetve japán piacon.
Szerző: Pass Hella
Megjelent: (2023)