Fogyasztói szokások felmérése és erre épülő marketingstratégia kialakítása új babakozmetikum bevezetésére
Elmentve itt :
Szerző: | Kozma Bettina |
---|---|
További közreműködők: | L. Kiss Eszter (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2022
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/134318 |
Hasonló tételek
-
Megváltozott fogyasztói szokások vizsgálata az élelmiszerpiacon
Szerző: Simon-Jójártné Bárkányi Éva
Megjelent: (2006) -
Megváltozott fogyasztói szokások vizsgálata az élelmiszerpiacon
Szerző: Kelemen Emőke
Megjelent: (2006) -
Könyvvásárlással kapcsolatos fogyasztói szokások vizsgálata a koronavírus járvány idején
Szerző: Horváth Brigitta
Megjelent: (2021) -
Az over-the-top szolgáltatásokhoz kapcsolódó fogyasztói szokások vizsgálata a Z generáció tekintetében
Szerző: Tóth Lili
Megjelent: (2022) -
Fogyasztói szokások változása a hazai élelmiszer piacon
Szerző: Fábián Ibolya
Megjelent: (2006)