Ügyfélélmény, ügyfélelégedettség az MVM Ügyfélkapcsolati Kft-n belül, ezek átalakulása a pandémia időszaka alatt

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bohács Klaudia
További közreműködők: Béla-Csovcsics Andrea (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2022
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/134284
LEADER 00924nta a2200205 i 4500
001 dipl134284
005 20230731095916.0
008 230731s2022 hu om 0|| hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Bohács Klaudia 
245 1 0 |a Ügyfélélmény, ügyfélelégedettség az MVM Ügyfélkapcsolati Kft-n belül, ezek átalakulása a pandémia időszaka alatt  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Klaudia Bohács 
246 1 0 |a Customer experience, customer satisfaction within the MVM Customer Relationship Ltd., their tranformation during the pandemic period  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2022 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Economics and business 
650 4 |a Business and management 
700 2 |a Béla-Csovcsics Andrea  |e ths 
856 4 0 |u https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/134284/1/2022_bohacs_klaudia.pdf  |z Dokumentum-elérés