A fogyasztók divatfogyasztása Németországban a fast fashion és slow fashion fogyasztásra a fenntarthatóság hatásának vizsgálatával.
Elmentve itt :
Szerző: | Haarmann Kimberly Maria |
---|---|
További közreműködők: | Kuruczleki Éva (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2022
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/134269 |
Hasonló tételek
-
Ruhavásárlási szokások a Z generáció körében, fast fashion és slow fashion térnyerése Magyarországon
Szerző: Karsai Dóra
Megjelent: (2020) -
The impact of fast fashion on economics, environment and society
Szerző: Lotthammavong Vongkhounkham
Megjelent: (2021) -
A fogyasztók attitűdjei a fast fashion márkák fenntartható kezdeményezései felé
Szerző: Varga Renáta
Megjelent: (2021) -
A világ legsikeresebb fast fashion üzletlánca Az Inditex /
Szerző: Badinszki Diána
Megjelent: (2021) -
The Essence of Fashion Navigating Brand Identity Across Fashion Niches /
Szerző: Al Mghawish Yamama
Megjelent: (2023)