A COVID-19 hatása az e-kereskedelemre és az online fogyasztói magatartásra Magyarországon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Molnár Daniella
További közreműködők: Kuruczleki Éva (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2022
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/134232
LEADER 00818nta a2200205 i 4500
001 dipl134232
005 20230801141049.0
008 230801s2022 hu om 0|| hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Molnár Daniella 
245 1 2 |a A COVID-19 hatása az e-kereskedelemre és az online fogyasztói magatartásra Magyarországon  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Daniella Molnár 
246 1 0 |a The impact of COVID-19 on e-commerce and online consumer behaviour in Hungary  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2022 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Economics and business 
650 4 |a Marketing 
700 1 |a Kuruczleki Éva  |e ths 
856 4 0 |u https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/134232/1/2022_molnar_daniella.pdf  |z Dokumentum-elérés