Az idősek közösségi média és reklám fogyasztásának összehasonlítása
Elmentve itt :
Szerző: | Galgóczi Sonja |
---|---|
További közreműködők: | Lipták Lilla (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2022
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/134211 |
Hasonló tételek
-
Pop zene, közösségi média és merchandising zenerajongói szokások vizsgálata /
Szerző: Páncsits Vivien
Megjelent: (2023) -
Közösségi média hatása a rendszeres sportolási szokások kialakulására
Szerző: Schnürlein Henrik
Megjelent: (2020) -
Az influencerek és a közösségi média befolyása a fiatalok vásárlási döntéseire
Szerző: Réti Virág Bernadett
Megjelent: (2023) -
A Capturly.com közösségi média marketingtevékenysége
Szerző: Tasi Rebeka
Megjelent: (2023) -
A közösségi média marketing értékesítés-befolyásoló szerepe különös tekintettel a Facebook és az Instagram platformokra
Szerző: Tóth Anita
Megjelent: (2022)