Online hirdetésekkel kapcsolatos attitűdök vizsgálata
Elmentve itt :
Szerző: | Károly Miklós |
---|---|
További közreműködők: | Huszár Sándor (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2022
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/134205 |
Hasonló tételek
-
Véradással kapcsolatos attitűdök vizsgálata a lakosság körében
Szerző: Marik Zsuzsanna
Megjelent: (2023) -
E-mail marketinggel kapcsolatos attitűdök vizsgálata fiatal felnőttek körében
Szerző: Sikó Beáta
Megjelent: (2019) -
Dinamikus és statikus formátumú online hirdetések hatékonyságának vizsgálata
Szerző: Véh Endre
Megjelent: (2023) -
20 perc alatt házhozszállítással? – Ételrendelést támogató alkalmazásokkal kapcsolatos attitűdök vizsgálata
Szerző: Pataki Petra
Megjelent: (2022) -
Hogyan mentsünk meg életeket? - Véradással kapcsolatos motivációk és attitűdök vizsgálata
Szerző: Molnár Laura
Megjelent: (2023)