A járványhelyzet hatása a lakosság véradási motivációira egy nonprofit szervezet esetén
Saved in:
Main Author: | Papp Attila Ferenc |
---|---|
Other Authors: | Huszár Sándor |
Format: | Thesis |
Published: |
2022
|
Subjects: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/134199 |
Similar Items
-
Egy nonprofit szervezet létrehozása, működtetése és marketingstratégiai terve (múlt-jelen-jövő)
by: Jellinek Márta
Published: (1999) -
Nonprofit szervezetek marketingtevékenységének vizsgálata a Mosolykommandó Alapítvány példáján keresztül
by: Tóth Blanka
Published: (2021) -
A nonprofit szervezetek marketingje az adó 1%-os felajánlásának tükrében
by: Krekuska Noémi
Published: (2020) -
Az ESN Szeged nonprofit szervezet önkénteseinek motivációi
by: Porkoláb Nóra
Published: (2022) -
E-mail alapú kapcsolattartás egy hazai ingatlanportál esetén – Hírlevélmarketing az Ingatlannet.hu példáján keresztül
by: Szabadkai Liza
Published: (2020)