Challenges Facing Social Enterprises in the Middle East
Elmentve itt :
Szerző: | Alshaker Alasir Layan Zaki Ahed |
---|---|
További közreműködők: | Bajmócy Zoltán Gergely (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2021
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/127388 |
Hasonló tételek
-
Challenges in the Restaurant Industry A Comparative Study between India, Uganda, and Hungary /
Szerző: Prakash Ananya
Megjelent: (2023) -
The role of education in women's social challenges in Africa and the Middle East
Szerző: Ulkar Jamilli
Megjelent: (2018) -
The Impact of Social Media Activities of Influencers in the Fashion Industry Case of Chanel and Dior
Szerző: Zarti Malak
Megjelent: (2023) -
Social Media Marketing as a modern tool for small businesses brand development on clothing market in Kazakhstan
Szerző: Orazaly Alikhan
Megjelent: (2021) -
Disruptive Technologies and Innovative Marketing Strategies’ Applications, Challenges, and Opportunities in Luxury Marketing and their Impacts in the 21st Century
Szerző: Tang Xinji
Megjelent: (2023)