Bormarketing - A Bock és Varga Pincészet marketingtevékenységének összehasonlítása
Elmentve itt :
Szerző: | Szunyog Zsanett |
---|---|
További közreműködők: | Lipták Lilla (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2021
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/127323 |
Hasonló tételek
-
A Nemzeti Közművek marketingtevékenységének sajátosságai
Szerző: Ocskó Gábor
Megjelent: (2020) -
A kis- és középvállalkozások marketingtevékenységének gyakorlása
Szerző: Molnár Ferenc
Megjelent: (2021) -
Bormarketing
Szerző: Halmágyi Petra Magdolna
Megjelent: (2016) -
Nonprofit szervezetek marketingtevékenységének vizsgálata a Mosolykommandó Alapítvány példáján keresztül
Szerző: Tóth Blanka
Megjelent: (2021) -
A bormarketing általános helyzete a '90-es években és sajátosságai a Villányi Borászat Rt. üzletpolitikájában
Szerző: Spiegel Zsolt
Megjelent: (1997)