A Hód Plast Kft. kapcsolati portfólió elemzése és a vevői kapcsolatok eredményességének fokozása
Elmentve itt :
Szerző: | Tóth Alexandra Sára |
---|---|
További közreműködők: | Vilmányi Márton (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2021
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/127262 |
Hasonló tételek
-
Projektmenedzsment technikák és vevői projektek APQP-rendszerben való menedzselése a makói CTFAH Kft-nél
Szerző: Szoboszlai Károly
Megjelent: (2020) -
Elemzés a Dél-Plast Zrt. gazdasági környezetéről és pénzügyi-gazdasági helyzetéről
Szerző: Dömösi Petra
Megjelent: (2023) -
A tömeges személyreszabás megjelenése a vevői értékben
Szerző: Czicza Kristóf
Megjelent: (2021) -
A kapcsolati minőség tényezőinek megjelenése a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. működtetési szolgáltatóival való együttműködésekben
Szerző: Bokor Adrienn
Megjelent: (2019) -
A Szegedi Közlekedési Kft. komplex elemzése
Szerző: Gyöngyösi-Szikszay Eszter
Megjelent: (2023)