Az employer branding és a social media szerepe a munkaerő toborzásában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth Zsófia
További közreműködők: Honti Tamás (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2021
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/127097
LEADER 00753nta a2200193 i 4500
001 dipl127097
005 20220714150937.0
008 220714s2021 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Tóth Zsófia 
245 1 3 |a Az employer branding és a social media szerepe a munkaerő toborzásában  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Zsófia Tóth 
246 1 0 |a The role of employer branding and social media in the labor conscription  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2021 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Economics and business 
700 1 |a Honti Tamás  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/127097/1/2021_toth_zsofia.pdf  |z Dokumentum-elérés