Egy kisvállalat marketingkommunikációjának elemzése a B2B piacon
Elmentve itt :
Szerző: | Sándor Renáta |
---|---|
További közreműködők: | Kéri Anita (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2021
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/127058 |
Hasonló tételek
-
Egy fűrészárut értékesítő kisvállalat marketingkommunikációjának elemzése a B2C piacon.
Szerző: Murvai Máté
Megjelent: (2023) -
Az account-based marketing szerepe a B2B piacon
Szerző: Horváth Tibor
Megjelent: (2020) -
A Coursera for SZTE marketingkommunikációjának elemzése és fejlesztése
Szerző: Kovács Anna
Megjelent: (2023) -
A kapcsolati marketing alkalmazásának vizsgálata B2B piacon egy agráripari vállalat példáján keresztül
Szerző: Kónya Orsolya
Megjelent: (2020) -
A közönség sikeres elérésének vizsgálata egy kulturális szolgáltató esetében - a Magyar Nemzeti Cirkusz marketingkommunikációjának elemzése
Szerző: Student Tamás
Megjelent: (2020)