Egy kisvállalat marketingkommunikációjának elemzése a B2B piacon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sándor Renáta
További közreműködők: Kéri Anita (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2021
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/127058
LEADER 00814nta a2200205 i 4500
001 dipl127058
005 20220718101230.0
008 220718s2021 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Sándor Renáta 
245 1 0 |a Egy kisvállalat marketingkommunikációjának elemzése a B2B piacon  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Renáta Sándor 
246 1 0 |a Analysis of marketing communication practices of a small business operating in the B2B market  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2021 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Economics and business 
650 4 |a Business and management 
700 1 |a Kéri Anita  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/127058/1/2021_sandor_renata.pdf  |z Dokumentum-elérés