Marketing strategy comparison on the Hungarian and the German food supplementary market
Elmentve itt :
Szerző: | Nagy Adrienn |
---|---|
További közreműködők: | Garamhegyi Ábel (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2021
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/127001 |
Hasonló tételek
-
Marketing strategies of Apple and Huawei- Why Apple brand equity is worth more than Huawei’s? (Marketing reasons in terms of smartphone market)
Szerző: Demus Henrietta
Megjelent: (2020) -
Piramisalja marketing
Szerző: Kiss Imre
Megjelent: (2010) -
Disruptive Technologies and Innovative Marketing Strategies’ Applications, Challenges, and Opportunities in Luxury Marketing and their Impacts in the 21st Century
Szerző: Tang Xinji
Megjelent: (2023) -
The importance of niche marketing strategy on the market of "special foods"
Szerző: Panyor Ágota
Megjelent: (2009) -
Leveraging NFTs in Marketing Strategies for Enhancing Customer Engagement and Brand Loyalty /
Szerző: Atwi Hussein
Megjelent: (2023)