A hagyományos marketing és az online marketing hatása az Y-generációra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Piri Réka
További közreműködők: Gyulai Zsófia (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2021
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/126964
LEADER 00774nta a2200205 i 4500
001 dipl126964
005 20220720101911.0
008 220714s2021 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Piri Réka 
245 1 2 |a A hagyományos marketing és az online marketing hatása az Y-generációra  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Réka Piri 
246 1 0 |a The impact of traditional marketing and online marketing on Y generation  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2021 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Economics and business 
650 4 |a Marketing 
700 1 |a Gyulai Zsófia  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/126964/1/2021_piri_reka.pdf  |z Dokumentum-elérés