A közösségi média hatása az otthoni sportolásra a COVID időszak alatt
Elmentve itt :
Szerző: | Borka Gergő |
---|---|
További közreműködők: | Nádudvari Gabriella Erika (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2021
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/126463 |
Hasonló tételek
-
Közösségi média hatása az egeszséges életmódra Covid-19 idején
Szerző: Farkas Debóra
Megjelent: (2023) -
A közösségi média lehetőségei és veszélyei
Szerző: Bolla Nikolett
Megjelent: (2020) -
Közösségi média oldalak hatása a felnövekvő generációra 2023-ban
Szerző: Antal-Rekecki Ivett Erika
Megjelent: (2023) -
A közösségi média hatása a divatra a TikTok, mint divatkommunikációs eszköz /
Szerző: Rubos Laura
Megjelent: (2023) -
Táplálékkiegészítő-márkák közösségi médiás megjelenésének hatása a fogyasztói szokásokra
Szerző: Kotroczó Kinga Fanni
Megjelent: (2019)