Tanulásban akadályozott és többségi tanulók olvasási motívumainak vizsgálata az otthoni kontextus alapján

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Borda-Fazekas Adrienn
További közreműködők: Köböl Erika (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2021
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/126353
LEADER 00858nta a2200193 i 4500
001 dipl126353
005 20220627154834.0
008 220627s2021 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 2 |a Borda-Fazekas Adrienn 
245 1 0 |a Tanulásban akadályozott és többségi tanulók olvasási motívumainak vizsgálata az otthoni kontextus alapján  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Adrienn Borda-Fazekas 
246 1 0 |a Examining the reading motivation of obstacles to studies and majority students in the context of the home context  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2021 
650 4 |a Pedagógusképzés 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Educational sciences 
700 1 |a Köböl Erika  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/126353/1/2021_borda_fazekas_adrienn.pdf  |z Dokumentum-elérés