Márkaépítés és a bizalom kialakítása a Social Media használatával a vendéglátásban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Molnár Fanni
További közreműködők: Sződy Ágnes (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2021
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/125820
LEADER 00869nta a2200217 i 4500
001 dipl125820
005 20220617084528.0
008 220616s2021 hu om 0|| hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Molnár Fanni 
245 1 0 |a Márkaépítés és a bizalom kialakítása a Social Media használatával a vendéglátásban  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Fanni Molnár 
246 1 0 |a Branding and trust forming using social media in catering industry  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2021 
650 4 |a Bölcsészettudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Business and management 
650 4 |a Media and communications 
650 4 |a Media and socio-cultural communication 
700 1 |a Sződy Ágnes  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/125820/1/2021_molnar_fanni.pdf  |z Dokumentum-elérés