A nézői élmény szerepe az e-sport közvetítések során a League of Legends példája /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Molnár László Tamás
További közreműködők: Dunai Tamás (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2021
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/125690
LEADER 00871nta a2200205 i 4500
001 dipl125690
005 20220620091526.0
008 220616s2021 hu om 0|| hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Molnár László Tamás 
245 1 2 |a A nézői élmény szerepe az e-sport közvetítések során   |h [elektronikus dokumentum] :  |b a League of Legends példája /  |c László Tamás Molnár 
246 1 0 |a Viewer experience during e-sport broadcasting : example based on League of Legends  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2021 
650 4 |a Bölcsészettudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Media and communications 
650 4 |a Media and socio-cultural communication 
700 1 |a Dunai Tamás  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/125690/1/2021_molnar_laszlo_tamas.pdf  |z Dokumentum-elérés