Szegedi kis- és középvállalkozások márkamenedzsmentje. Szegedi cukrászdák pandémia idején.
Elmentve itt :
Szerző: | Kubik Szintia |
---|---|
További közreműködők: | Hegedűs Anita (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2021
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/125442 |
Hasonló tételek
-
Borászatok márkamenedzsmentje. Gyümölcsborok a hazai piacon
Szerző: Nagy Adrienn
Megjelent: (2021) -
Márkakommunikáció pandémia idején hogyan alkalmazkodott a különböző iparágak márkakommunikációja a COVID-19 járvány első hullámához? /
Szerző: Medgyesi Alexandra Panna
Megjelent: (2021) -
Helyi híradó pandémia idején egy szegedi híradó pilot adása /
Szerző: Rózsa Csanád
Megjelent: (2022) -
Helyi híradó pandémia idején egy szegedi híradó pilot adása /
Szerző: Rózsa Csanád
Megjelent: (2021) -
Döntéshozói kommunikáció a COVID-19 pandémia hazai terjedése idején
Szerző: Papp Viola Zsuzsanna
Megjelent: (2022)