Zárt világú 3D-s tank játék fejlesztése C++ segítségével Unreal Engine környezetben
Elmentve itt :
Szerző: | Nagy Dávid |
---|---|
További közreműködők: | Bodnár Péter (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2021
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/124628 |
Hasonló tételek
-
Űrbázison játszódó 3D árkád játék megvalósítása Unreal motorral
Szerző: Fülöp Tamás
Megjelent: (2023) -
Fesztivál szimulátor készítése Unreal Engine használatával
Szerző: Bodnár Janka
Megjelent: (2020) -
Unreal Engine fejlesztő környezet lehetőségeinek bemutatása
Szerző: Bellényi Márton
Megjelent: (2023) -
3D túlélős-lövöldözős játék fejlesztése Unity környezetben
Szerző: Fülöp Adrián
Megjelent: (2021) -
Ellenfélvezérlő stratégiák összehasonlítása egy Unreal Engine játékprogramban
Szerző: Pap Gergely
Megjelent: (2017)