Marketing stratégia Vezetői kommunikáció, különös tekintettel az intézmény marketing szemléletű fejlesztésére, arculati rendszerére

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pető Magdolna
További közreműködők: Barlai Róbertné Katalin (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2011
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/122794
LEADER 00708nta a2200169 i 4500
001 dipl122794
005 20220218101143.0
008 220218s2011 hu om 0|| hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Pető Magdolna 
245 1 0 |a Marketing stratégia Vezetői kommunikáció, különös tekintettel az intézmény marketing szemléletű fejlesztésére, arculati rendszerére  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Magdolna Pető 
260 |c 2011 
650 4 |a Bölcsészettudományok 
650 4 |a Educational sciences 
700 2 |a Barlai Róbertné Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/122794/1/2011_kovacs_belane_peto_magdolna.pdf  |z Dokumentum-elérés