A tanulásban akadályozott enyhe értelmi fogyatékos gyermek fejlődése, iskoláztatási lehetőségei az iskoláskor alsó szakaszában
Elmentve itt :
Szerző: | Kiss Sándorné |
---|---|
További közreműködők: | Varga Imre (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
1999
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/116362 |
Hasonló tételek
-
Tanulásban akadályozott értelmi fogyatékos gyermek fejlesztése részképesség vizsgálatok tükrében
Szerző: Deák Andrea
Megjelent: (2005) -
Enyhe fokban sérült, tanulásban akadályozott gyermekcsoport bemutatása
Szerző: Szabadosné Füri Éva
Megjelent: (1999) -
Enyhe fokban sérült értelmi fogyatékos alsótagozatos tanulók olvasászavarának vizsgálata
Szerző: Markó Ibolya
Megjelent: (1995) -
Mérések szerepe az enyhe értelmi fogyatékos tanulók beszéd- és olvasási készségének fejlesztésében
Szerző: Szűts Gézáné
Megjelent: (2003) -
Drámapedagógia az enyhe fokban értelmi fogyatékos gyermekek körében
Szerző: Móka János
Megjelent: (1992)