Virtuális vállalatok és virtuálizáció a vállalatok működése, munkafolyamatai során
Elmentve itt :
Szerző: | Váradi Emese |
---|---|
További közreműködők: | Tarjányi Margit Anita (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2021
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/108408 |
Hasonló tételek
-
A képzés szerepe a vállalatok versenyképességében
Szerző: Illés Emese
Megjelent: (2012) -
Sikeres vállalatok szervezeti kultúrájának empirikus vizsgálata
Szerző: Tanács József
Megjelent: (1999) -
„Pixel leszek, amíg élek” – a virtuális influencerek megjelenése
Szerző: Hajdu Vivien
Megjelent: (2023) -
Az elektronikus szájreklám szerepének vizsgálata a divatipari termékek online vásárlása során
Szerző: Gerhát Regina Magdolna
Megjelent: (2023) -
Az online platformok befolyása a fogyasztók döntéseire az utazások során
Szerző: Füvesi Florina Hanna
Megjelent: (2023)