A márkaimázs szerepe a vásárlói döntéshozatalban a mobiltelefonok piacán
Elmentve itt :
Szerző: | Sehapovic Márk |
---|---|
További közreműködők: | Kecse-Nagy Sándor (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2021
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/108396 |
Hasonló tételek
-
A márkaszemélyiség szerepe a vásárlói döntéshozatalban a mobiltelefonok piacán
Szerző: Komonczky Márk
Megjelent: (2019) -
A fiatalok attitűdje a mobiltelefonok funkcionális jellemzői iránt
Szerző: Fehér Dávid
Megjelent: (2021) -
Az ökológiai „zöld” értékek szerepe a fogyasztói döntéshozatalban
Szerző: Tamáska Márton
Megjelent: (2023) -
A fiatalok divatkövetése és a márkaimázs szerepe a fast fashion világában
Szerző: Serfőző Aliz
Megjelent: (2020) -
A PannonPipe Műanyagipari Kft. versenye a műanyagcsövek piacán
Szerző: Kálmánchey Judit
Megjelent: (1999)