A márkaimázs szerepe a vásárlói döntéshozatalban a mobiltelefonok piacán

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sehapovic Márk
További közreműködők: Kecse-Nagy Sándor (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2021
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/108396
LEADER 00844nta a2200217 i 4500
001 dipl108396
005 20210310083017.0
008 210310s2021 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Sehapovic Márk 
245 1 2 |a A márkaimázs szerepe a vásárlói döntéshozatalban a mobiltelefonok piacán  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Márk Sehapovic 
246 1 0 |a The role of brand image in consumer decision making in the mobile phone market  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2021 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Economics and business 
650 4 |a Business and management 
650 4 |a Marketing 
700 2 |a Kecse-Nagy Sándor  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/108396/1/2020_sehapovic_mark.pdf  |z Dokumentum-elérés