Intézményválasztást befolyásoló marketingkommunikációs eszközök
Elmentve itt :
Szerző: | Czékus Melinda |
---|---|
További közreműködők: | Kéri Anita (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2021
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/108394 |
Hasonló tételek
-
Marketingkommunikációs eszközök hatékonysága az ingatlanpiacon
Szerző: Medgyesi Döme
Megjelent: (2023) -
Felsőoktatási intézményválasztást befolyásoló tényezők vizsgálata a Szegedi Tudományegyetemen
Szerző: Mucsi Tímea Alexandra
Megjelent: (2020) -
Kulturális marketingkommunikáció a Szegedi Szabadtéri Játékoknál
Szerző: Kiss Boglárka Zsófia
Megjelent: (2020) -
Az orvoslátogatás eredményességét befolyásoló tényezők vizsgálata
Szerző: Szabó-Nagy Krisztina
Megjelent: (2020) -
Hírességekről alkotott véleményt befolyásoló tényezők vizsgálata több márka alkalmazása esetén
Szerző: Kis Izabella
Megjelent: (2020)