Intézményválasztást befolyásoló marketingkommunikációs eszközök

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Czékus Melinda
További közreműködők: Kéri Anita (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2021
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/108394
LEADER 00819nta a2200217 i 4500
001 dipl108394
005 20210309104458.0
008 210309s2021 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Czékus Melinda 
245 1 0 |a Intézményválasztást befolyásoló marketingkommunikációs eszközök  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Melinda Czékus 
246 1 0 |a Marketing communication tools influencing the choice of institution  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2021 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Economics and business 
650 4 |a Business and management 
650 4 |a Marketing 
700 1 |a Kéri Anita  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/108394/1/2020_czekus_melinda.pdf  |z Dokumentum-elérés