A közönség sikeres elérésének vizsgálata egy kulturális szolgáltató esetében - a Magyar Nemzeti Cirkusz marketingkommunikációjának elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Student Tamás |
---|---|
További közreműködők: | Lipták Lilla (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2020
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/108390 |
Hasonló tételek
-
A Coursera for SZTE marketingkommunikációjának elemzése és fejlesztése
Szerző: Kovács Anna
Megjelent: (2023) -
Estée Lauder marketingkommunikációjának pillérei egykor és most
Szerző: Pacsuta Szilvia
Megjelent: (2023) -
A Szerencsejáték Zrt. bemutatása, marketingkommunikációjának hatása a fiatal felnőttekre
Szerző: Moldován Lili Rozália
Megjelent: (2021) -
Egy kisvállalat marketingkommunikációjának elemzése a B2B piacon
Szerző: Sándor Renáta
Megjelent: (2021) -
Public relations és hírnévépítés a szolgáltató vállalatok szemszögéből
Szerző: Heinrich Ágnes
Megjelent: (2023)