A Szegedi Nemzeti Színház marketingkommunikációja, nézői elégedettség vizsgálata a koronavírus-járvány idején.
Elmentve itt :
Szerző: | Szabó Martin Benjamin |
---|---|
További közreműködők: | Kéri Anita (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2021
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/108387 |
Hasonló tételek
-
Légitársaságok marketingkommunikációja - a koronavírus hatásai a légiközlekedésre
Szerző: Bánhegyi Bíborka Dóra
Megjelent: (2020) -
Könyvvásárlással kapcsolatos fogyasztói szokások vizsgálata a koronavírus járvány idején
Szerző: Horváth Brigitta
Megjelent: (2021) -
A Coca Cola marketingkommunikációja Magyarországon napjainkban
Szerző: Pesthy Kata Zsófia
Megjelent: (2020) -
A jövő OTP fiókja és marketingkommunikációja
Szerző: Richter Dávid László
Megjelent: (2020) -
A napelemes rendszerek telepítésével foglalkozó vállalatok marketingkommunikációja
Szerző: Trapp Cintia Alexandra
Megjelent: (2020)