A vállalatok társadalmi felelősségvállalásának fogyasztói megítélése a Lush Cosmetics példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Homonnay Réka Judit |
---|---|
További közreműködők: | Kéri Anita (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2020
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/108372 |
Hasonló tételek
-
Consumer Behaviour Towards Green Marketing For Cosmetics
Szerző: Sonoda Ayane
Megjelent: (2020) -
A PESO-modell elemeinek fogyasztói megítélése a POKET szebkönyvek marketingkommunikációján keresztül-különös tekintettel a szájreklámra
Szerző: Cicelszki Ivett
Megjelent: (2020) -
A Nike fogyasztói megítélése a 15-35 éves korosztály körében
Szerző: Szakáll Nárcisz Rozália
Megjelent: (2023) -
Nonprofit szervezetek marketingtevékenységének vizsgálata a Mosolykommandó Alapítvány példáján keresztül
Szerző: Tóth Blanka
Megjelent: (2021) -
E-mail alapú kapcsolattartás egy hazai ingatlanportál esetén – Hírlevélmarketing az Ingatlannet.hu példáján keresztül
Szerző: Szabadkai Liza
Megjelent: (2020)