Közösségi média hatása a rendszeres sportolási szokások kialakulására
Elmentve itt :
Szerző: | Schnürlein Henrik |
---|---|
További közreműködők: | Kéri Anita (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2020
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/108345 |
Hasonló tételek
-
Pop zene, közösségi média és merchandising zenerajongói szokások vizsgálata /
Szerző: Páncsits Vivien
Megjelent: (2023) -
Az influencerek és a közösségi média befolyása a fiatalok vásárlási döntéseire
Szerző: Réti Virág Bernadett
Megjelent: (2023) -
A Capturly.com közösségi média marketingtevékenysége
Szerző: Tasi Rebeka
Megjelent: (2023) -
Az idősek közösségi média és reklám fogyasztásának összehasonlítása
Szerző: Galgóczi Sonja
Megjelent: (2022) -
A közösségi platformok, köztük a Youtube és a Facebook működése az online marketing szemléletében
Szerző: Farkas Csongor
Megjelent: (2020)