Környezettudatos marketing és a fogyasztói magatartás kapcsolata. A fogyasztói tudatosság és motivációk élelmiszer vásárlás során

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Juhász Tímea
További közreműködők: Béla-Csovcsics Andrea (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2020
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/108198
LEADER 00911nta a2200217 i 4500
001 dipl108198
005 20210302135530.0
008 210302s2020 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Juhász Tímea 
245 1 0 |a Környezettudatos marketing és a fogyasztói magatartás kapcsolata. A fogyasztói tudatosság és motivációk élelmiszer vásárlás során  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Tímea Juhász 
246 1 0 |a The relationship between environmentally conscious marketing and consumer behavior  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2020 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Economics and business 
650 4 |a Business and management 
650 4 |a Marketing 
700 2 |a Béla-Csovcsics Andrea  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/108198/1/2020_juhasz_timea.pdf  |z Dokumentum-elérés