Ügyfélelégedettség, lojalitás és ügyfélorientáció mérése szervezeti piacon
Elmentve itt :
Szerző: | Károly Miklós |
---|---|
További közreműködők: | Huszár Sándor (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2020
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/108182 |
Hasonló tételek
-
Ügyfélélmény, ügyfélelégedettség az MVM Ügyfélkapcsolati Kft-n belül, ezek átalakulása a pandémia időszaka alatt
Szerző: Bohács Klaudia
Megjelent: (2022) -
Az Alitta Iron Bt. webshop fejlesztését követő ügyfélelégedettség vizsgálata
Szerző: Tóth Kitti
Megjelent: (2022) -
Elégedettség és lojalitás vizsgálata a Green Future Fesztivál esetében
Szerző: Almádi Anett
Megjelent: (2022) -
A betegélmény és a lojalitás kapcsolatának vizsgálata szegedi egyetemisták körében
Szerző: Alaboodi Fatima
Megjelent: (2020) -
Digitális technológia támogatása az ügyfélszolgálati piacon chatbotok az ügyfélszolgálaton /
Szerző: Szabadosné Sulyan Anita
Megjelent: (2022)