Ügyfélelégedettség, lojalitás és ügyfélorientáció mérése szervezeti piacon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Károly Miklós
További közreműködők: Huszár Sándor (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2020
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/108182
LEADER 00826nta a2200205 i 4500
001 dipl108182
005 20210302140039.0
008 210302s2020 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Károly Miklós 
245 1 0 |a Ügyfélelégedettség, lojalitás és ügyfélorientáció mérése szervezeti piacon  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Miklós Károly 
246 1 0 |a The measurement of customer satisfaction, loyalty and orientation in the B2B market  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2020 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Economics and business 
650 4 |a Business and management 
700 1 |a Huszár Sándor  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/108182/1/2020_karoly_miklos.pdf  |z Dokumentum-elérés