Youtube - a paraszociális kapcsolatok hatása a vásárlási hajlandóságra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Erdei Viktória
További közreműködők: Révész Balázs (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2020
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/108177
LEADER 00920nta a2200217 i 4500
001 dipl108177
005 20210226111504.0
008 210226s2020 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Erdei Viktória 
245 1 0 |a Youtube - a paraszociális kapcsolatok hatása a vásárlási hajlandóságra  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Viktória Erdei 
246 1 0 |a Youtube - the effect of parasocial relationships on the willingness of product buying  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2020 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Media and communications 
650 4 |a Media and socio-cultural communication 
650 4 |a Media and communication strategies, campaigns, outreach activities 
700 1 |a Révész Balázs  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/108177/1/2020_erdei_viktoria.pdf  |z Dokumentum-elérés