Ügyfél elégedettség és lojalitás vizsgálata a Kollár Pakk Kft-n keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dani Kálmán Szabolcs
További közreműködők: Kuruczleki Éva (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2019
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/108102
LEADER 00795nta a2200193 i 4500
001 dipl108102
005 20210302134528.0
008 210302s2019 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Dani Kálmán Szabolcs 
245 1 0 |a Ügyfél elégedettség és lojalitás vizsgálata a Kollár Pakk Kft-n keresztül  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Kálmán Szabolcs Dani 
246 1 0 |a Examination of client satisfaction and loyalty through the Kollár Pakk Kft.  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2019 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Economics and business 
700 1 |a Kuruczleki Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/108102/1/2020_dani_kalman_szabolcs.pdf  |z Dokumentum-elérés