Influencerek működésének bemutatása a vállalatokon és a véleményvezéreken keresztül. „Szponzorált tartalom”
Elmentve itt :
Szerző: | Kovács Vivien Nikolett |
---|---|
További közreműködők: | Révész Balázs (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2020
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/108099 |
Hasonló tételek
-
Influencerek hitelességének vizsgálata a fiatalok körében
Szerző: Rácz Krisztián
Megjelent: (2020) -
Empirikus csődelőrejelző modell fejlesztése építőipari vállalatokon
Szerző: Farkas Richárd Márk
Megjelent: (2020) -
Az influencerek és a közösségi média befolyása a fiatalok vásárlási döntéseire
Szerző: Réti Virág Bernadett
Megjelent: (2023) -
Az influencerek által létrehozott élelmiszeripari márkákkal kapcsolatos fogyasztói attitűd vizsgálata, különös tekintettel a 18-30 éves korosztályra
Szerző: Ficsór Tamás
Megjelent: (2023) -
A mémek szerepe és a virális tartalom vizsgálata a marketingkommunikációban
Szerző: Jánoska Balázs
Megjelent: (2021)