Nagykereskedelmi vállalkozás marketing koncepciójának bemutatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Rokolya Katalin
További közreműködők: Nagy Angelika (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2010
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/107009
LEADER 00749nta a2200193 i 4500
001 dipl107009
005 20210217150130.0
008 210217s2010 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Rokolya Katalin 
245 1 0 |a Nagykereskedelmi vállalkozás marketing koncepciójának bemutatása  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Katalin Rokolya 
246 1 0 |a „Presentation of the marketing concept of a wholesale company”  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2010 
650 4 |a Pedagógusképzés 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Economics and business 
700 1 |a Nagy Angelika  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/107009/1/2010_rokolya_katalin.pdf  |z Dokumentum-elérés