A nemzeti tankönyvkiadó Rt. piaci stratégiája az új történelem érettségihez kiadott tankönyvsorozat példáján
Elmentve itt :
Szerző: | Fekete Róbert |
---|---|
További közreműködők: | nincs megadva (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2005
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/105832 |
Hasonló tételek
-
A Magyar Posta Rt. kereskedelmi helyzete és marketing stratégiája
Szerző: Engler Csilla
Megjelent: (2005) -
MÁV Rt.-é területi értékesítési rendszerének, stratégiája, üzletpolitikája, szolgáltatása
Szerző: Szabó Erzsébet
Megjelent: (2004) -
A KITE RT. piaci jelenléte és marketingstratégiája a jövőben
Szerző: Böröcz Zsuzsanna
Megjelent: (2005) -
Biztonsági cégek marketing stratégiája
Szerző: Kósa László
Megjelent: (2004) -
A minőség és a marketing szerepe a Szegedi Paprika RT piaci pozíciójában
Szerző: Nové Miklós
Megjelent: (2004)