Nagykereskedelmi cég piaci bevezetésének főbb marketing lépései - - a Forte Acoustic Kft. tevékenységének tükrében
Saved in:
Main Author: | Király Vajk István |
---|---|
Other Authors: | Hetesi Erzsébet |
Format: | Thesis |
Published: |
2003
|
Subjects: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/104232 |
Similar Items
-
Egy cég marketing- és reklám tevékenységének bemutatása
by: Németh Judit Katalin
Published: (2006) -
Egy hazai piacvezető betoncserépgyártó cég marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
by: Farkas Tamás
Published: (2006) -
Beszállítói és viszonteladói kapcsolatok vizsgálata a Forte Acoustic Kft.-nél
by: Horti Orsolya
Published: (2010) -
A DHL Magyarország Kft. új szolgáltatásának piaci bevezetése
by: Sándor Edit Andrea
Published: (2003) -
Nagykereskedelmi vállalkozás marketing koncepciójának bemutatása
by: Rokolya Katalin
Published: (2010)