Nagykereskedelmi cég piaci bevezetésének főbb marketing lépései - - a Forte Acoustic Kft. tevékenységének tükrében
Elmentve itt :
Szerző: | Király Vajk István |
---|---|
További közreműködők: | Hetesi Erzsébet (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2003
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/104232 |
Hasonló tételek
-
Egy cég marketing- és reklám tevékenységének bemutatása
Szerző: Németh Judit Katalin
Megjelent: (2006) -
Egy hazai piacvezető betoncserépgyártó cég marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
Szerző: Farkas Tamás
Megjelent: (2006) -
Beszállítói és viszonteladói kapcsolatok vizsgálata a Forte Acoustic Kft.-nél
Szerző: Horti Orsolya
Megjelent: (2010) -
A DHL Magyarország Kft. új szolgáltatásának piaci bevezetése
Szerző: Sándor Edit Andrea
Megjelent: (2003) -
Magán egészségügyi szolgáltatók online marketing tevékenységének elemzése
Szerző: Felföldi Petra
Megjelent: (2021)