A szegedi Szabadtéri Játékok 2002 évi fogyasztói elégedettségvizsgálatának értékelése a marketingkutatás szakirodalma alapján.
Elmentve itt :
Szerző: | Hajdu Lajos |
---|---|
További közreműködők: | Málovics György (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2004
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/103986 |
Hasonló tételek
-
Kő vagy szabadtéri? A Szegedi Nemzeti Színház és a Szegedi Szabadtéri Játékok intézményi kommunikációjának elemzése fókuszcsoportos vizsgálatok alapján
Szerző: Mező Vivien Veronika
Megjelent: (2019) -
"A Szegedi Szabadtéri Játékok története"
Szerző: Lipcsei Irén
Megjelent: (2004) -
A szegedi Szabadtéri Játékok története
Szerző: Ugri Zsuzsanna
Megjelent: (2004) -
A Thot-Soft 2002. Kft. marketingkommunikációs tevékenységének elemzése és értékelése
Szerző: Kovács Erika
Megjelent: (2007) -
A Szegedi Nemzeti Színház és a Szegedi Szabadtéri Játékok története
Szerző: Pungor Krisztina
Megjelent: (2007)