|
|
|
|
LEADER |
01130naa a2200265 i 4500 |
001 |
acta87295 |
005 |
20250507111811.0 |
008 |
250507s2025 hu o 100 eng d |
020 |
|
|
|a 978-963-688-042-2
|
040 |
|
|
|a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium
|b hun
|
041 |
|
|
|a eng
|
100 |
1 |
|
|a Achuodho Hamphrey Ouma
|
245 |
1 |
2 |
|a A review of psychosocial factors shaping motivation and achievement in automotive engineering students
|h [elektronikus dokumentum] :
|b [abstract] /
|c Achuodho Hamphrey Ouma
|
260 |
|
|
|a Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
|b Szeged
|c 2025
|
300 |
|
|
|a 65
|
490 |
0 |
|
|a Pedagógiai Értékelési Konferencia
|v 21
|
650 |
|
4 |
|a Társadalomtudományok
|
650 |
|
4 |
|a Pszichológia
|
650 |
|
4 |
|a Oktatástudomány
|
695 |
|
|
|a Tanulmányi motiváció - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat
|
700 |
0 |
1 |
|a Pikó Bettina
|e aut
|
700 |
0 |
1 |
|a Oo Tun Zaw
|e aut
|
700 |
0 |
1 |
|a Józsa Krisztián
|e aut
|
711 |
|
|
|a XXI. Pedagógiai Értékelési Konferencia
|c Szeged
|d 2025. április 10-12.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://acta.bibl.u-szeged.hu/87295/1/pek_2025_065.pdf
|z Dokumentum-elérés
|