Esélyegyenlőség és innováció a földrajztanításban differenciálás és gamifikáció hatása a BTMN-s és SNI-s diákok motivációjára : [absztrakt] /
Elmentve itt :
Szerző: | Mester Janka Mária |
---|---|
Testületi szerző: | XXI. Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Szeged
2025
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
21 |
Kulcsszavak: | Pedagógiai kutatás - előadáskivonat, Földrajz tanítása - módszer - előadáskivonat, Esélyegyenlőség - előadáskivonat, Differenciálás - előadáskivonat |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/87279 |
Hasonló tételek
-
Mozgófilmes szemléltetés a gimnáziumi földrajztanításban
Szerző: Váradi Iván Attila
Megjelent: (1983) -
A pályaismeret fejlesztése a földrajztanításban
Szerző: Csonka Annamária
Megjelent: (1984) -
Nők - iskola - esélyegyenlőség
Szerző: Ferencz Kitti Franciska
Megjelent: (2015) -
Kémia a földrajztanításban
Szerző: Raucsikné Varga Andrea Beáta
Megjelent: (2019) -
A sajátos nevelési igény (SNI) és a beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézség (BTMN) témakörének megjelenése a hazai tanítóképzésben [absztrakt] /
Szerző: Balogh Evelin
Megjelent: (2023)