|
|
|
|
LEADER |
01117naa a2200217 i 4500 |
001 |
acta87279 |
005 |
20250506145202.0 |
008 |
250506s2025 hu o 100 hun d |
020 |
|
|
|a 978-963-688-042-2
|
040 |
|
|
|a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium
|b hun
|
041 |
|
|
|a hun
|
100 |
1 |
|
|a Mester Janka Mária
|
245 |
1 |
0 |
|a Esélyegyenlőség és innováció a földrajztanításban
|h [elektronikus dokumentum] :
|b differenciálás és gamifikáció hatása a BTMN-s és SNI-s diákok motivációjára : [absztrakt] /
|c Mester Janka Mária
|
260 |
|
|
|a Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
|b Szeged
|c 2025
|
300 |
|
|
|a 49
|
490 |
0 |
|
|a Pedagógiai Értékelési Konferencia
|v 21
|
650 |
|
4 |
|a Társadalomtudományok
|
650 |
|
4 |
|a Oktatástudomány
|
695 |
|
|
|a Pedagógiai kutatás - előadáskivonat, Földrajz tanítása - módszer - előadáskivonat, Esélyegyenlőség - előadáskivonat, Differenciálás - előadáskivonat
|
711 |
|
|
|a XXI. Pedagógiai Értékelési Konferencia
|c Szeged
|d 2025. április 10-12.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://acta.bibl.u-szeged.hu/87279/1/pek_2025_049.pdf
|z Dokumentum-elérés
|