Esélyegyenlőség és innováció a földrajztanításban differenciálás és gamifikáció hatása a BTMN-s és SNI-s diákok motivációjára : [absztrakt] /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mester Janka Mária
Testületi szerző: XXI. Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola Szeged 2025
Sorozat:Pedagógiai Értékelési Konferencia 21
Kulcsszavak:Pedagógiai kutatás - előadáskivonat, Földrajz tanítása - módszer - előadáskivonat, Esélyegyenlőség - előadáskivonat, Differenciálás - előadáskivonat
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/87279
LEADER 01117naa a2200217 i 4500
001 acta87279
005 20250506145202.0
008 250506s2025 hu o 100 hun d
020 |a 978-963-688-042-2 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Mester Janka Mária 
245 1 0 |a Esélyegyenlőség és innováció a földrajztanításban  |h [elektronikus dokumentum] :  |b differenciálás és gamifikáció hatása a BTMN-s és SNI-s diákok motivációjára : [absztrakt] /  |c  Mester Janka Mária 
260 |a Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola  |b Szeged  |c 2025 
300 |a 49 
490 0 |a Pedagógiai Értékelési Konferencia  |v 21 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Oktatástudomány 
695 |a Pedagógiai kutatás - előadáskivonat, Földrajz tanítása - módszer - előadáskivonat, Esélyegyenlőség - előadáskivonat, Differenciálás - előadáskivonat 
711 |a XXI. Pedagógiai Értékelési Konferencia  |c Szeged  |d 2025. április 10-12. 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/87279/1/pek_2025_049.pdf  |z Dokumentum-elérés